VRÁCENÍ ZBOŽÍ

    Neodpovídá zakoupené zboží z nějakého důvodu vašim představám? Nevyhovující produkty můžete do 14 dnů od převzetí balíčku vrátit, a to bez udání důvodu.

    Zboží je potřeba vrátit nepoškozené a v originálním obalu, řádně jej zabalit ( stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě ) a na vlastní náklady poslat na naši adresu Maronion.cz, Česká Kamenice 407-21, Pražská 716 ( Antik ).

    Jakmile zboží dorazí k nám, budeme vás informovat o dalším postupu. Zpravidla vracíme peníze za zboží do 14 dní od doručení balíčku k nám a to na bankovní účet, který nám zdělíte


    REKLAMACE

      Rozbité zboží

      I když děláme vše proto, abychom k vám zboží dopravili v bezpečí, může se stát, že se kvůli neopatrnému zacházení dopravců po cestě rozbije, a to i přes naše důkladné zabalení.

      Pokud zjistíte poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište na místě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktujte e-mailem na obchod@maronion.cz


      V případě, že na poškození zboží přijdete až po rozbalení zásilky, postupujte následovně:

      • Pokud balíček přivezla Česká pošta:

        Pokud v balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

      • Pokud balíček přivezlo PPL:

        Pokud uvnitř naleznete poškozené zboží, kontaktujte nás a my s vaší pomocí reklamaci s PPL vyřídíme. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní - a pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Tyto fotografie nám zašlete na e-mail obchod@maronion.cz, abychom mohli s PPL sepsat reklamaci. O dalším postupu vás pak budeme informovat.

      • Pokud váš balíček dorazil přes Zásilkovnu:

        Zásilkovna uznává reklamace pouze v případě, když si balíček otevřete přímo na pobočce. Máte-li tedy při převzetí pocit, že by obsah balíčku mohl být poškozený, rozbalte si jej přímo tam a případně reklamaci vyřešte se Zásilkovnou. Pokud rozbité zboží objevíte až doma, pošlete nám e-mailem na obchod@maronion.cz kompletní fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu.

      Vadné zboží


      I když všechno zboží před zabalením zásilky kontrolujeme, abychom vám jej doručili v pořádku, může se stát, že něco přehlédneme. P
      okud nějaké takové poškození zjistíte, kontaktujte na e-mail obchod@maronion.cz a do e-mailu rovnou přiložte i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve vás budeme informovat o dalším postupu.


      Chybějící nebo jiný produkt


      Zjistili jste po rozbalení zásilky, že vám některá objednaná položka chybí nebo byla zaměněna za jiné zboží? Pokud vám v balíčku některé zboží chybí, prvně doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a další zboží v zásilce. Pokud ani poté nenaleznete chybějící produkt, neprodleně nás kontaktujte telefonicky 724 119 546 nebo na e-mail obchod@maronion.cz a vzniklou situaci s vámi vyřešíme.

      Žádná položka